Med lange indlæg må læserne kunne holdes borte

_:_


6 comments

  1. Ak, og jeg, som troede, at med lange indlæg kunne man holde blogejeren i gang!😉
    Hvordan kan det egentligt være, at der kan lægges smiley’er på en brok-blog?
    “Har ni tänkt på det?”, som Emils far plejer at sige.

  2. @AagePK: Jeg skal love for at jeg bliver holdt i gang! men det er foran skærmen. Og jeg, som skulle *ud* at gå for at holde formen …

    Uha, det må være en fejltagelse, at den smiley kan bruges!👿

    Ja, jeg beundrer Emil’s far, mest fordi han prøver at forstå, trods alt:mrgreen:


Leave a Reply

